Problem uzrokuje Inbox datoteka.
1. Nakon otvaranja programa, na lijevoj strani ekrana desnom tipkom miša kliknite na Local Folders, odaberite New Folder te upišite njegov naziv, npr. ‘nova mapa’
2. Ako vam je ‘Inbox’ direktorij još uvijek dostupan, preselite sve poruke iz njega u novi direktorij ‘nova mapa’
3. Iz padajućeg menija Tools odabarite Options pa Maintenance. U toj kartici kliknite na Store Folder. Vidjet ćete putanju do vaše inbox datoteke. Zapamtite ovu putanju.
4. Izađite iz Outlook Expressa te pođite u direktorij naveden u putanji do Inbox datoteke. Ovdje izbrišite datoteku naziva ‘inbox.dbx’.
5. Ponovno pokrenite Outlook Express. Inbox direktorij će se automatski rekreirati. Preselite poruke iz ‘nova mapa’ direktorija u ’ direktorij Inbox’
6. Izbrišite direktorij ‘nova mapa’
Upute kako koristiti korisničke stranice moj.wmd.hr

Zašto izabrati WMD?











WMD su već izabrali...



























































