Na ovom linku možete skinuti Thunderbird e-mail client - http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/
Nakon što ste ga skinuli i instalirali treba kreirati e-mail račune na njemu.
Stvar je slična kao i u Outlook expressu.
Pronađite gore lijevo “
Pojavit će se mali prozorčić i tu odaberete e-mail te potvrdite na gumb OK.
U novootvorenom prozoru idemo na kreiranje novog e-mail računa.
Prvo što trebate učiniti je odabrati gumb “
Add Account…” (broj 1), u novootvorenom prozoru odaberite “Email account” (broj 2) te potvrdite klikom na gumb “Next” (broj 3).
U slijedećem koraku trebate upisati ime koje će se pojavljivati kod primatelja gdje piše od koga je mail došao (broj 1).
Ispod toga upisujete željenu e-mail adresu (broj 2).
Nakon toga idemo dalje, kliknite na gumb “Next” (broj 3).
U slijedećem koraku podešavamo server za dolazne mailove.
Pod slovom a odaberite “
POP”.
Ispod toga u praznom polju pod slovom b upišite Vaš dolazni server kao npr.: mail.primjer.hr
Stavite kvačicu pod slovom c. Tu ste odabrali da Vam mailovi dolaze u glavni inbox, kasnije to možete sami podesiti da idu u neki drugi folder/mapu.
Za dalje kliknite na gumb “Next” (slovo d).
Ovdje upisujete ime koje želite da se vidi kod primatelja pri primitku Vašeg maila (broj 1).
Za dalje kliknite “Next” (broj 2).
Ovdje još jednom provjerite da li su svi podaci točni i kliknete gumb “Finish” za kreiranje Vašeg novog e-mail računa.
Prije samog korištenja “Thunderbird-a” trebamo podesiti još neke postavke.
Odaberite ponovo “Tools” pa unutar padajućeg izbornika “Accounts Settings”.
U novootvorenom prozoru s lijeve strane pronađite Vaš upravo kreirani e-mail račun i skroz dolje pod “Local Folders” odaberite “Outgoing Server” (broj 1).
Na desnoj strani odaberite gumb “Add…” (broj 2).
Otvorio se novi prozor i tu sada upišite podatke za Vaš odlazni server, npr.: pod “Settings” (broj 1) upišite svoje ime a ispod toga primjer odlaznlog servera - mail.primjer.hr
Pod “Security and Authentication” (slika 2) stavite što želite i kliknite za nastavak “Next”.
Na lijevoj strani odaberite ime Vašeg e-maila (slika 1) i na desnoj strani će se odmah otvoriti pripadajuće sučelje (slika 2).
Da bi dodjelili pripadajući izlazni server kome treba (u slučaju da imate više e-mail računa) odaberete ga klikom na padajući izbornik pod “Outgoing server (SMTP)” kao što je prikazano na slici pod brojem 3.
(izlazni server ste kreirali u koraku prije)
Na lijevoj strani, unutar imena željenog e-mail računa odaberite “Server Settings”.
Na desnoj strani pod brojevima 2 i 3 ćekirajte što Vam odgovara.
Na slici ispod je uzet primjer kako je to kod nas podešeno.
Pod folderom “Copies & Folders” možete podesiti u koju mapu da vam idu kopije mailova.
Sve ostale mape (označene plavom bojom) su napravljene po defaultu i u pravilu ih se ne treba mjenjati.
Kada smo sve podesili idemo napraviti još zadnju stvar.
Kada kliknete na ikonu “Get mail” umjesto da počnete dobivati mailove otvorit će Vam se prozor gdje trebate unijeti lozinku, zatim potvrdite sa klikom na gumb “OK”.
Upute kako koristiti korisničke stranice moj.wmd.hr

Zašto izabrati WMD?











WMD su već izabrali...



























































